Gameday!!

Nu har vi precis checkat ut från hotellet, vi sov på scandic lugnet ett helt okej hotell.. Fick som jag skrev igår nya sovkamrater eftersom mina vanliga är hemma.. Nu fick jag äran att sova med lingon, Larsson och Lindberg.. De visade sig att de skulle gå bra och sova med dom oxå :)


Lingon ville hitta en speciell låt så vi låg i kanske 1 timme och letade å letade å letade men vi hittade den inte... SÅ är det någon som har låten "Hellwitansch Pitebo" ta gärna kontakt med mig...

Frukosten var bra men jag saknade mina havrefras.. fick ta branflakes istället, får hoppas de funkar ändå...


Vi har ännu inte fått veta hur laget ser ut än men går vilda rykten att vi ska starta på 2 femmor vilket är väldigt sällsynt i Umeå City men jag tror det kan vara bra.. För då kommer de som får förtroendet att spela in i matchen mycket snabbare och sen borde vi vara så bra tränade så vi orkar en hel match på 2 femmor men som sagt... bara spekulationer än så länge..



Nu ska vi iaf ut till Borlänge för att besöka Kupolen som är ett rätt stort köpcentrum där vi ska se om vi kan hitta något kul att shoppa.. Blir även att äta lunch där.. Kan gissa att det blir nån sorts pastarätt :)



Här kommer ett klassiskt klipp om när grabbarna tog steget upp 98... Synd att man inte kan hoppas på nåt liknande i år.. :( men se och njut..

 


Nej nu är vi framme i Borlänge så hinner inte skriva mer... Hörs sen..

/#33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0