Grattis..

Vill jag säga till de som blev uttagna till de olika landslagen i innebandy... Danne Bron-S gör landslagsdebut vid 31 års ålder men han förtjänar platsen efter hans enorma säsong hittils.. Sen har jag sagt det förr men säger det igen... Åldern har ingen betydelse för hur bra man är som innebandyspelare utan de är vad man presterar på banan som är det vesäntliga..



Anna Wijk som blev uttagen till damlandslaget efter endast 5 matcher i elitserien.. Finns risk att hon kommer att krossa alla rekord som finns inom damlandslaget.. Men nu till första lägret är det väl ingen som förväntar sig att hon ska kliva in och dominera.. Men vi får se, den lilla damen har mycket innebandy i sin kropp...



Mormor som skulle fyllt 87 år idag men tyvärr är hon i himmelen.. Var förbi graven idag å hälsade på och tände en marschall för henne... Hoppas du har det bra där du är, tänker på dig..


Mormor in action :)


Nu är fikat slut och jag ska börja bege mig mot sängen.. fredag imorron och sen helg, ska bli skönt.. Match lördag mot serieledarna Täby.. Blir spännande men tufft.. Kom gärna och stötta oss trots den lite udda speltiden.. 18:30 på en lördag.. aja.. bara och gilla läget..

Godnatt!!
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0