Dopingkontroll..

Ikväll på träningen kom det 2 män och 1 kvinna förbi på gammlia och valde ut 5 spelare som de ville göra ett dopingtest på... Såklart att jag skulle åka dit... Tackar tänkte jag, jag som knappt kan kissa om jag hör någon prata utanför toaletten HUR SKULLE JAG DÅ FIXA ATT KISSA MED EN SOM STÅR OCH KOLLAR IN KRITAN MEDANS MAN KISSAR!!

Men det gick faktiskt överraskande bra.. Efter att ha halsat 1 liter vatten och med kranen på kunde jag klämma ur mig 100 ml och kontrollanterna var nöjda...

Om 4-6 veckor får man beskedet OM man är positiv... Skulle bli bra publisitet för det, "FÖRSTA FALLET FÖR DOPING INOM INNEBANDYN"... Var kanske inte de rubrikerna man hade tänkt sig innan säsongen startade...

Skämt å sido.. jag är ändå lite orolig trots att jag inte medvetet proppat i mig nåt otillåtet.. men man vet ju aldrig vad man kan ha lyckats fått i sig... men men.. de visar sig väl.. återkommer då jag fått beskedet...



Men de fanns dom som hade det tyngre med kissningen... Vi var 5 utvalda, jag och Holmgren klarade av att kissa ganska direkt.. Värre var de för Petzon, Straete och Jocke.. Den sistnämnde var inte lyrisk då han kom ut från gammlia 1 och en halv timme efter att träningen slutat.. haha.. kul å höra den annars så sympatiske och glada pitebon slänga ur sig en ramsa om hur befänkt de var att dopingkolla innebandyspelare...



Aja nog om doping nu.. Nu blire sängen där jag idag har införskaffat mig nya täcken och kuddar.. jag hoppas att dom är underbara, så finns risk för att jag försover mig imorron med andra ord...

Godnatt..
/#33

Kommentarer
Postat av: #10

Kritan....hahaha

2008-09-11 @ 14:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0