Årets skämt..

Ska börja med att berätta för ni som inte redan förstått så är jag ett STORT Björklöven fan och de innebär att man stöttar sitt lag i både med och motgång.. På den senaste tiden har det inte varit mycket medgång tyvärr.. För i tiden missade jag sällan en hemmamatch men de få matcher jag sett i år har man ALLTID fått åka hem från "templet" med gråten i halsen och med en stor ångestkänsla i kroppen.. Så därför har jag medvetet valt att inte åka och se grabbarna ÄVEN om tid har funnits för det..

SÅ ikväll ger jag Jocke (tränaren, som för övrigt måste vara den mest överskattade på denna jord, för i mina ögon har löven INGET eget spel) och grabbarna en sista chans att bevisa mig att de trots allt inte är så dåliga...

Är jag en medgångssuporter?? aa i detta fallet kan jag nog vara det.. men vad som än händer kommer Björklöven ALLTID ATT VARA LAGET #1 I MITT HJÄRTA!!!


Finaste emblemet ever..


Bäst att erkänna... Jag ljög i förra inlägget!! Sasja ska inte spela med oss i City om nu någon trodde allvarligt på det.. men blev så less på att media hausade Helsingborgs snack om att Henke Larsson skulle göra comeback med innebandyn i vinter... Måste anses som det största SKÄMTET någonsin inom innebandyvärlden..

Men men bra försök av Helsingborg iaf att försöka vända sin halvdåliga start i SSL på.. Synd att de var vi (eller jag) som gett dom deras enda poäng de skrapat ihop hittils...



Imorron kommer Svenska Mästarna Warberg upp på besök här i Norrlands Huvudstad.. Kommer att bli en grymt tuff match men vi har ju inget att förlora i en sån match.. Allt annat än en Warberg seger är ju en sensation, så bara för oss att gå in och spela helt utan press..

Jocke Lundberg gör nog SSL-debut imorgon.. annars begår coacherna tjänstefel.. Den formen Jocke visat upp sista veckorna å sista veckan framförallt är stekhet!! Jocke som kom till oss förra året från Wibax är en bollvirutios utan största rang, bra fart i fötterna, grym blick och sen hans kioskvändningar är helt magiska.. Jag tycker Jocke efter att ha börjat årets säsong just i Wibax för att hitta tilbaka glädjen för innebandyn, så har han NU hittat den där glädjen.. Hoppas verkligen han får visa publiken i Gammliahallen imorron hur bra han är!!
Tror stenhårt på dig nu Jocke!!

Kanske får vi höra "foppas" ramsa omgjord imorron??

JOCKE "klapp klapp" LUNDBERG "klapp klapp" ÖVERALLT "klapp klapp" PITEPALT


Jocke Lundberg gör SSL-debut imorgon!


Sen vill jag göra alla hårdrocksfantaster här i Umeå lite besvikna... Ole och Straetes landsman Jorn Lande ställer in sin konsert här i Umeå i början på december :(


Jorn Lande - Bridges will burn


Nu håller vi tummarna för att grabbarna gör en bra match ikväll mot Västerås och sen är ni välkomna till Gammliahallen imorron lördag kl 15:00 för att stötta oss i Umeå City!!

Snart heeellgg...
/#33

Kommentarer
Postat av: H

Det var nog bara jag som trodde på det där med Sasja. Men med allt konstigt som händer i Löven just nu så skulle ju inte det vara omöjligt.



Behåll väskan,jag hoppas på at få den rosa i julklapp. Det är ju din 'coach väska' så.. :)



Lycka till på matchen! Kör hårt!

2008-11-07 @ 16:17:32
URL: http://tollefsen.blogg.se/
Postat av: H

två pinnar inte illa.. :)

2008-11-09 @ 00:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0