Är Warberg bra?

Ja jag måste säga att Warberg är ett skickligt innebandylag.. Troligast det bästa jag spelat mot någonsin och det trots att vi gör en riktigt dålig match egentligen..

Första perioden är vi åskådare och grymt passiva.. Trots de bara 1-3 på tavlan och vi sa att nu går vi in och visar vilka Umeå City är egentligen...

I andra så skapar vi mängder med chanser men vi är bränner i stort sett allt.. hade inte varit orättvist med en 2 bollars ledning för oss inför sista rundan men bara 1 boll upp så vi går ner på folk inför sista...

Vi startar tredje bra men efter fem minuter in i perioden studsar bollen Warbergs väg och 2-4 är ett faktum.. bara 20 sekunder senare blir "lingon" utvisad för en hög klubba som perioden innan inte var hög klubba för #33 i Warberg.. HUr kan det komma sig?? Ja undra.. men men.. en fristående Danielsson gör inget misstag och 2-5 står på tavlan.. Sen går det dryga två minuter så är det 2 ihopslag efter varann som gör att Emanuelsson står helt fri på bortre stolpen och rakar in 2-6.. Är tur något man förtjänar?..
Efter det målet tar vi time men vi hämtar oss aldrig och Warberg kan enkelt spela spela av matchen...



Gav grabbarna en chans i fredas... Vet inte om dom tog den men Green Devils och "zacke" i målet gjorde mig iaf tillfreds och de 3 poängen var ren bonus..
Michael Zajkowski är den bästa keeper löven haft sen Götes tid.. Han imponerar enormt. förstår inte hur han INTE kan vara förste keeper i Modo.. Visst Krizan är bra men kan OMÖJLIGT vara lika jämn som "zacke".. Värva han om de går Micke!!


Modokeepern "zacke" som storspelar i lövenkassen..


Jag tror iaf att TUR är något man förtjänar...



Dalen vann mot Västerås med 4-2 idag i en mycket medioker match, sa iaf de som hade sett den... själv hade jag match med tjejerna som för övrigt torskade mot Boden med 2-3, surt.. Men BRA av Ketil att hjälpa oss.. TACK!!

Onsdag är nästa match för oss.. Jönköping kommer upp på besök.. Rätt viktig fight om man säger så... Undra om "spyan" i kassen kommer att lägga nån Pizza på Gammliagolvet.. vad tror ni??



Det är sjukt jobbigt att vara nykomling på fler än ett sätt... Men då man möter topplagen så har dom en egen regelbok, de som vi åker ut för är endast frislag i deras... Sjukt jobbigt.,..



Tips till de lag som ska möta Warberg... Håll er borta från utvisningsbåset.. 


 
Näe nu blire sängen.. men har fastnat i ett spel man ska fickparkera en bil... Testa HÄR och skriv gärna vad ni får för bästa tid... sjukt de som klarar de under 3 sek.. jag är glad om jag göre under minuten :)

Godnatt!!

/#33

Kommentarer
Postat av: Ställ

5,50 sek är min bästa tid...

2008-11-10 @ 00:20:20
Postat av: Anonym

6,13 ar min.. skitspel

2008-11-10 @ 19:58:50
Postat av: Molj

5.20 utan en skada liggandes i soffan.. ägarspel

2008-12-13 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0