Stööönnn..

IKSU Sportcenter eller IKSU Sport som de numera heter har blivit enormt stort sen jag första gången var där... Nu finns nästan allt i huset... det fattas bara att de öppnar ett hotell där och börjar ha öppet dygnet runt...

En sak som jag stör mig enormt mycket på är folket i gymet som måste skrika å stöna så FÖRBANNAT då det tränar.. Helt sjukt.. blir bara less å går därifrån då... Förut var det bara idrottsfolk som var där och körde nu är det till större del skrikare som går runt å speglar sig i linnen å spänner biceps.. Kanske jag oxå hade gjort OM jag hade haft några... men just nu är det bara störande... *suck*



Nätet är uppe på gammlia.. Känner att tennissuget kommer mer och mer... Är grymt skoj med tennis trots att man inte är någon Stefan Edberg... Skrik till om du vill ta en match :)



Läste på aftonbladet att en spelare i Birmingham gav bort sin bil till han som putsat skorna åt han hela säsongen... Ingen dålig present för att putsa skorna.. Ring mig nästa gång du behöver ha skorna putsade Capo...



Spelschemat för SSL kom ut idag... City börjar hemma mot Pixbo Wallenstam, känns som en helt okej premiär... Sen hade de lagt ut TV-matcherna oxå och City skulle visas 2 gånger.. Första gången var bortamatchen mot AIK och sen hemmaderbyt mot Dalen... Spännande...

HÄR finns spelschemat om ni vill se...



Sista helgen i maj är det den årliga brännbollsturneringen här i Umeå och nu spelas det brännboll varje kväll på varje stort öppet fält här i Umeå... Yran som turneringen kallas är en riktig folkfest då stan lever upp och folk vallar ut ur husen för att trängas och titta på turneringen som spelas på mariehemsängarna... Så har du inget planerat den helgen åk gärna hit och är me på festen :)

Sen finns det ju vissa lag som är mer seriösa än andra eller vad säger ni om detta klipp...

En från laget "salming" som övar under vintern...



Nu blir det nåt avsnitt andra avenyn sen bingen...
Over and out
/#33

Kommentarer
Postat av: humlan

det stör mig sjukt mycket att dom inte har en enda jävla tennisplan på "europas största sportcenter" framför det till styrelsen är du snäll :)

2008-05-18 @ 21:37:26
URL: http://tollefsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0