Söndag..

Champions league finalen i ondags var riktigt sevärd och den fick ju avgöras på straffar.. Och väl där är det ju alltid någon som blir en "syndabock".. jag lider så mkt med John Terry som hade chansen att bli hjälte.. Istället halkar han när han ska lägga sin straff och bollen går retfullt i stolpen...

Nu vinner United finalen efter att Anelkas straff blivit räddad av Van der Sar.. Sir Alex har vunnit rätt många titlar nu..



Spelade brännbollsturnerning igår.. Vi blandade och gav mest hela tiden och åkte ut mot Salming med 1 poäng i kvartsfinalen.. Nu har vi 1 vecka på oss att slipa formen innan "yran" kör igång... Vi har gruppspel fredag kl17...



Stanley Cup-finalen är igång.. Inatt började Detriot hemma mot Pittsburgh, Micke Samuelsson visade vägen med att göra både 1 och 2 noll.. tillslut kunde "Z" göra matchens sista mål och Detroit vann matchen med 4-0...

Jag tror att Detroits 7 svenskar kommer att få lyfta bucklan om någon vecka...



Appropå brännboll.. en mycket speciell person hade en egen utläggning om brännboll...

"alltså i brännboll kan man ju inte påverka spelet så mycket utan man vinner ofta på att motståndarna gör misstag eller om man själv gör något bra"

Jag är beredd att hålla med :)



Petter har gjort en hel del sköna låtar... just nu gillar jag denna bäst...

 
Petter - Logiskt



Idag är det morsdag så ska åka förbi till min mamma efter innebandyträningen och lämna någon present.. vet dock inte än vad de blir för något.. men jag hittar nog nåt bra...

Näe ska äta lite innan de är dags för träning...
Hörs..
/#33

Kommentarer
Postat av: S

Vad ska du äta??

2008-05-25 @ 17:49:15
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Postat av: Tillfälligt i norge

Kanske dags att du börjar lyssna på säkert daniel.
är ju säkert som sätter charmen på petter-låten

2008-05-25 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0