Signad och klar!!

Japp då var det klart.. Då var man Umeå City spelare i 2 år till!!

Fri bil, fri bostad, 30 000 kr i månaden och som signin bonus en resa till Thailand i 3 veckor. Det var det som jag fick med i mitt nya kontrakt... ELLER... 

Näe helt ärligt så är det nog inte många innebandyspelare i Sverige som kan leva på sin sport.. finns det någon??



Känns som ett riktigt spännande innebandyår som kommer... Äntligen får vi mäta oss med det bästa.. Jag hoppas och tror vi kan överaska på en del iaf.. Tror vi kommer kring plats 10-12 i serien om man ser det rent realistiskt, slutspel redan första året vore för mycket att hoppas på även om det vore magiskt skoj!!

Vi skulle behöva få in en bra back, en bra center å en bra forward till innan jag känner mig nöjd med truppen... Hoppas att Norsken kan få med sig sin kompis upp till oss vore riktigt trevligt :)



Ilja Kovaltjuk hade inte gjort ett enda mål i VM och då ska ni veta att han är den spelare som gjort felst mål av alla spelare i NHL, om man räknar alla mål de gjort tillsammans de sista 4 åren... Men i finalen så klev han fram efter att ha varit bänkad i semifinalen.. Kvitterade till 4-4 med mindre än 5 minuter kvar av ordinarie tid och sen i sudden efter att Fedorov snyggt lirkat fram pucken till Ilja så snärtar han in avgörande 5-4 pucken till Ryssland och första VM-Guldet på 15 år går till stornationen Ryssland... Men snacka om att spara på sina mål till rätt lägen!!!

image94
Ilja blev rätt glad efter suddenmålet



Ja Ida, kan hålla med om att det borde finnas tennisbanor på IKSU´s anläggning men det har faktiskt funnits 2 banor där men de gick väl lite för dåligt så de tog bort dom... Tycker någon borde satsa på att ordna en hall där man kan spela grustennis året om.. Finns tydligen bara på ETT!! enda ställe i Sverige och det är i Kramfors...



Näe ska fortsätta Starts framfart i Tippeligan nu.. jepp jag vann division 1 och nu har jakten mot Europa startat :)

/#33

Kommentarer
Postat av: aa

Kohonen cashar in bra.

Han lever på sin Innebandy.

2008-05-21 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0