Så Nära..


Imorron smäller det... Brännbollsyran startar.. Det första poolerna startar kl 11:00 på mariehemsängarna och jag lovar er som aldrig varit där förut.. Bege er dit.. ni kommer inte att ångra er...

Vi i FAMA börjar spela kl 17:00... får se om spelet sitter nu eller om vi är lika ojämna som vi var förra helgen men jag hoppas att de blivit bättre...



Var ute och slog lite bollar idag.. Kan säga att det såg sisådär ut för mig... Får hoppas att jag gör som jag brukar då det är dags för match.. Jag är lite av en turneringslirare, höjer mig då det gäller ;) eller hur vare nu..??



I förrgår så skrev jag ett inlägg om pokermaskinen Mattsson.. Nu kommer en rolig historia om vad som hände senare på kvällen...

Mattsson som var/är i Barcelona hade åkt ifrån sin lägenhet i Sthlm och bara tagit med sig sitt bankkort som han har med Swedbank och lämnat sitt andra bankkort från Nordea hemma.. Nu vare så att Mattssons alla tillgångar fanns på Nordeakortet som låg hemma i lägenheten i Sthlm och alla kompisarna som han var i Barcelona med, var på vift så då fick jag rycka in som en räddande ängel åt han och sätta in lite pengar på hans Swedbank kort... Så Mattsson kunde gå och köpa sina efterlängtade cigaretter...

Inte varje dag man lånar ut pengar till en miljonär...

Saken var den oxå att Mattsson som var mitt uppe i en turnering sa att OM han skulle vinna den så skulle han bjuda mig på 10 000kr av vinstsumman... Nu kom han BARA 2:a... SÅ NÄRA.. men men...

Grattis till framgångarna Stefan!! Tryck HÄR så får du läsa mer om Stefans insats i turneringen...



Ännu ett gäng som har lite att göra kommer här...




Fikadags..
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0