Ont.. ajaj..

Vaknade upp igår och hade mördande ont i både baksida och framsida lår.. Tänkte att det var ju i torsdags jag senast körde ett benpass på gymmet så kan väl inte vara träningsvärk från det??

Näe det måste varit sen brännbollsturneringen i lördags som satt sina spår.. Kan lova att värken idag är inte mindre efter gårdagens innebandypass och sen efter det ett benpass på gymmet...

Blir nog att värma upp lite bättre till matcherna på yran, för värken jag har är inte rolig... ajaj



Idag efter vårat roliga löppass på mariehemsängarna var vi med laget och lekte "Byggare Bob" då vi satte upp 4st tält åt IKSU som de ska ha till vårruset som går av stapeln imorron.. Sen efter tävlingen ska vi riva tälten oxå... Men som belöning får vi en kasse med lite smått och gott i.. en så kallad "vårrusetpåse" :)

Vi får hoppas att IKSUdamerna packat ner nåt riktigt smaskigt denna gång...



Tänk OM man hade haft samma skills som Mattsson då det gäller att spela poker... Då hade nog plånboken varit lite "fetare"... Läs om Mr Mattssons framfart i pokervärlden HÄR...

image95
Mattsson in action..


Nu är det helt klart att det inte blir någon Tobbe Lundström i Björklöven kassen i vinter... Ett stort tapp om jag får säga min mening.. Men är upp till "siken" (Thomas Selstedt) att visa att jag har fel, skulle vara riktigt skoj om han lyckas men tror tyvärr att det blir för svårt...

Rykten säger att Tobbe hamnar istället hos seriekollegan Sundsvall.. Då blir Sundsvall helt plötsligt ett topplag...


Jag slutade på en 4:e plats i Tippeligan med mitt Start.. Jag hoppas att det räcker till en Europaplats... Nu inför år 2 ska jag hitta nån riktig superforward som kan ösa in lite mål, då kan jag börja sikta mot 1:a platsen...



Inatt är det dags för andra matchen i Stanley Cup finalen... Det rycktas om comeback för Johan Franzén i Detroit, han var stekhet innan han drabbades av någon mystisk huvudvärk.. men nu är värken borta och jag tror han är sjukt tänd för å lira match igen...

Nu blire duschen...Vi hörs..
/#33

Kommentarer
Postat av: Riga

Bogdan Stancu

2008-05-27 @ 00:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0