Länge sen..

Nu har jag slarvat med inläggen igen.. men har inte haft så mycket tid eller energi att sätta mig och skriva under veckan som gått.. Men här kommer en liten update...



¤ Tjejerna har startat sin sommarträning, tester i söndags som såg rätt okej ut och sen har den roliga löpningen börjat uppe i gammliaskogen, även de har sätt bra ut.. Kul tjejer!! Fortsätt såhär och vi kommer att vara riktigt bra tränade då serien börjar...

¤ U19 Tjejerna har vunnit sin grupp genom att vinna matcherna med 8-6 mot Tjeckien, 16-3 mot Polen och 22-0 mot Tyskland... Imorron lördag väntar semifinal...

¤ Mats "supermats" Jonsson har flyttat hem från Falun.. landade i tisdags i Umeå.. Välkommen hem brorsan!!

¤ Ishockey-VM har varit som jag skrev i förra inlägget.. RIKTIGT ISKALLT.. Torsk mot Schweiz är inte okej... Ryssland väntar imorron, kan bli tufft å hinna med...

¤ Blåser rätt friskt kring Dalen just nu... Henrik hoppar av från sin tränarpost.. Hur gör Urban??



City har gjort ett GRYMT nyförvärv på backsidan då Stefan Lindberg väljer att lägga ner satsningen på hockeyn för att istället återuppta innebandyspelandet... Riktigt skoj.. Stefan har möjlighet att bli en av SSL´s stora spelare... Årets Rookie är inte omöjligt...

Välkommen Stefan!!!

image91
Stefan med stans härligaste klubbtröjer..

Läs mer HÄR om Stefan..



Här om dagen ringde det från innebandymagazinet.. HÄR ser ni resultatet...

Jag tror och hoppas att de ska lösa sig snart med Umeå City för det är där jag vill spela i vinter...



Nu blire bingen,, vi hörs..
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0