Sudar!!

Idag hade tjejerna tester.. allt såg riktigt bra ut förutom konditionen... hmm.. Fast vi får se imorron om resten ligger på samma nivå..



EM-Final imorron.. Jag hoppas att Spanien får lyfta bucklan... Leder våran interna drömelva med 35 pinnar... jag har 9 spelare med och min största utmanare, domarn, har 7 st... Må bäste man vinna!!!



Var och såg på Umeå FC idag... Eller jag såg bara 2:a halvlek men de räckte.. fick se bägge målen i matchen (bägge UFC´s) men de viktigaste var att jag fick se ett målvaktsspel jag inte sett sen Bosse Lidén och Pål Lundins tid... Vladimir Sudar var riktigt JÄVLA bra!!! Tänk om han inte varit skadad, då hade UFC kunnat kriga om seriesegern...



Nu ska jag kila ner på stan... är ju Wheels ikväll... ;)

Höres...
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0