Sidleds Danne...

Enligt aftonbladet ska Daniel "jag passar alltid bollen i sidled" Andersson få förtroende från start i det Svenska laget ikväll mot Grekland... Jag trodde inte mina ÖRON då jag fick höra det..

Undra vad Sidleds Danne glort för Lasse för att få en plats i startelvan??

Nu lär det bli ett rätt defensivt Sverige.. Känns rätt trist såhär på förhand... Men vi får hoppas att Lasse vet vad han gör..



Vädret här i Umeå är allt annat än bra just nu.. Kallt, grått å en massa regn.. De gör att taggen inför kvällens fight har sjunkit med ungefär 63%...

Få hoppas att vädergudarna tänker om och gör så att det spricker upp och vi får se på lite sol och skönspel från det gul/blåa laget..



Näe ska kasta mig in i duschen för att sen sätta mig tillrättta och se på matchen mellan Ryssland och Spanien... Tror Spanien vinner med 2-0... Xavi och Torres målskyttar...

/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0