Rättvist och vackert..

Är så GRYMT imponerad över det Guus lag visar upp i EM just nu... Vilken fart, vilken rörelse men framförallt är det så kul att de spelar så offensivt..

Nu tycker jag att Ryssland borde vunnit under ordinarie tid men nu fick vi istället NJUTA 30 minuter till av deras uppvisning i totalfotboll.. Det tråkiga är att det inte kan bli en final mellan Ryssland och Spanien, vilket jag skulle se som en drömfinal, nu då de tyvärr möts redan i semifinal...

Men jag håller iaf på Ryssland av hela mitt jag... Den enda spelare som jag hade lite koll på innan EM var Arshavin, att han skulle vara bra de visste jag, men inte att de hade SÅ många färgstarka spelare som... Pavlytjenko, Zhirkov, Semak, och den hårdskjutande backen Kolodin för att nämna några... Jag är FRÄLST!!

Go Mother Russia!!!





Vädergudarna måste ha sett de jag skrev i bloggen om vädret på midsommarafton.. för bara någon timme efter att jag lite bittert skrivet om de tråkiga vädret så sprack det upp och blev strålande sol!!



När GAIK Väsby hamnade i den norra ettan valde klubben att lägga ner sin verksamhet... Känns riktigt seriöst eller??.. Nu tar Öjebyn Patriots över den platsen.. Det gör att nu är jag säker på att Ersboda lyckas hålla sig kvar i ettan...

Jag tror att den norra ettan kommer att vinnas av Gävle eller Sirius.. Känns som om de lagen är i en klass för sig... Nu vet jag visserligen inte så mycket om Älvsjö men tror ändå inte på dom..



Det ryktas att vi i Umeå City har en ny spelare klar.. Vore riktigt skoj om det blev så.. Kommer med mer information då jag vet mer...

Annars så har vi i City börjat med en ny verksamhet.. Vi går numera under namnet Umeå City Måleri AB.. Har ni något som behöver målas är det bara att ringa..



För att stilla hungern efter innebandyn så lägger jag in Sikka Säls straff där han verkligen förnedrar den gamle Balroglegendaren Niklas Lärnvåg.. Tänk om man själv kunde lägga en sån här straff.. De ni kan ha i åtanke är att Säl egentligen är målvakt...


Sikka Säl..



På återseende..
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0