Då var det klart!!

(Eftersom blogg.se har varit nere för mig ett par dagar så kommer torsdagens inlägg nu istället)

Vädret här i Umeå idag var helt MAGISK... 30 grader i skuggan.. När var det de senast?? har det hänt?? Så nu ser man ut som en räka eller kanske kräfta eller vare en brandbil?? aja.. är iaf rätt stekt... Men nu vänder det väl och blir kallare igen.. Det var sommaren det.. eller??



Då vare klart 1:

Detroits Niklas Lidström fick som förste europeiske lagkapten lyfta Stanley-Cup bucklan till skyn inatt... Helt värdiga vinnare i mina ögon...

image102
Niklas Lidström med bucklan


Pippo gjorde ett gästspel hos FC Kjell ikväll... Matchen hann knappt börja innan man låg under med 0-2 men FC Kjell spelarna visade moral och lyckades vända på steken och kunde vinna matchen med 3-2...

Pippo då.. Ja bollkänslan och första tuschen var väl sådär.. men kämpade och slet å fick göra 1 mål på en mycket fin passning från #8.. Var bara och rulla in i tomt mål..



Då var det klart 2:

Då var domen efter fettmätningen fastställd... Jag låg på stabila 18,1% i fett och 45% i muskler... Vad säger det?? ja ni... Hittade denna mall på en sida, det gäller bara för fettet iof sig...

ÅlderUnder-viktNormal-viktMåttlig överviktSvår övervikt
20-39 år<8%8-21%21-26%>26%
40-59 år<11%11-23%23-29%>29%
60-79 år<13%13-25%25-31%>31%


Men när vi kör nästa mätning så hoppas jag iaf att fett% har sjunkit lite och muskel% ökat lite.. men vi får se..

Nu inför stundande EM-tider vill jag dela med mig av ett GRYMT roligt klipp... Se och njut..




/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0