Comeback...

Veckan som gått har varit rätt lik de tidigare.. Vill säga mycket träning och väldigt konstig dygnsrytm.. Men dygnsrytm är det dax att göra något åt känner jag.. Fast det är som svårt att kliva upp tidigt då man inte har något speciellt att kliva upp för plus att vädret allt som oftast är dåligt.. Ja då blire lätt att man trycker på snooze knappen 1 och 22 gånger...

Fast i torsdags var det GRYMT bra väder, solen sken som aldrig förr och värmen var riktigt riktigt bra... Då passade jag även på att ta årets första dopp, stort va? ;) Var i nydalasjön som jag plaskade i lite och kan lova att det inte var många grader över 18.. Nu får vi hoppas att solen kommer på fler besök här så man får chansen att bada fler gånger..



Ikväll vare innebandyträning och ikväll var jag med.. Även denna vecka spelade vi mot Ersboda och Hextall hade inte samma lycka som senast för nu kunde vi vinna med 9-1.. Petzon var riktigt bra och avlossade stora kanonen vid ett flertal tillfällen... Det ska väl sägas att Ersboda inte mönstrade sitt starkaste gäng direkt...

Men det roligaste på träningen var att Rönnskärs STOLTHET, Mikael Nordvall, gjorde comeback på innebandyplan efter nästan 1 års frånvaro pga av en elak korsbandsskada.. Det var i slutet på september -07 då Kaká (Nordvall går under de namnet på fotbollsplan) spelade semifinal i Coppa del korpen då olyckan var framme och innebandysäsongen blev spoilerad.. Nu är Nordvall tillbaka och han får nästan räknas som ett nyförvärv då han inte spelade nåt under förra säsongen.. Men med sin snabbhet och sin teknik så kommer många SSL-backar att få det jobbigt...
Jag tror stenhårt på dig Micke!!


Nordvall rundar en trött Robert Holmgren under Nolia Cup ;)


Innan jag nu släcker datan och hoppar ner i sängen vill jag visa klippet då Mehrdad är och showar på tv-uttagningarna till programmet "moviestar".. Se och njut de är en klassiker...




Godnatt och sovgott..
/#33

Kommentarer
Postat av: Molj

HAHAHAHAHAHA... kan inte sluta se på den i mina ögon nästa stora filmstjärna.. otroligt otroligt roligt!!

2008-07-09 @ 15:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0