Det kommer mera..

Har fått lite klagomål här och där för att de inte kommer så många inlägg nuförtiden.. Jag vet och det är jag ledsen för men är som en massa annat som kommit emellan nu på slutet.. Men lovar att från och med augusti så kommer bloggen att förhoppningsvis genomgå en skönhetsoperation och då blire mer action här inne.. så håll er tills dess...



Den senaste tiden har mest bestått av träning, tennis, poker, mat och sömn... Det har blandats och gett i alla dessa 5ingredienserna som jag skrev...



Wilander och Pernfors som var OBESEGRADE i dubbel har nu på 2 dagar förlorat lika många matcher.. Vad kan det bero på?? Ja inte att motståndarna har varit så utomjordiskt bra.. Snarare att vi inte tar tillvara på våra game-bollar... Vi får ladda batterierna och komma igen...

Ni som inte vet eller inte minns vem Micke Pernfors var så kommer här ett litet klipp om den showande tennisspelaren..


Ett litet klipp om vad Pernfors kunde bjuda på, nu vinner han inte denna boll men ändå..


Calle gick till Thoréngruppen (div 2) på lån från Dalen.. Där ser man hur less han var på innebandy.. Kanske var nåt annat som i själva verket gjorde att han inte ville spela för Dalen.. Vad vet jag??

Hoppas du får bra med cash från Thorén nu mannen ;)

Hur som helst.. Bra beslut av dig att inte lägga av med innebandyn redan.. du är ju bara 26 år.. :)



Att sakna nån kan vara rätt jobbigt... Iallafall om ni frågar mig.. Hoppas vi ses snart..



Har lyssnat ut Stieg Larssons trilogi nu.. Och den sista delen, luftslottet som sprängdes, är den klart bästa delen och för mig är det nog den bästa bok jag läst (lyssnat på).. Har sagt det förut men säger det igen.. LÄS BÖCKERNA NU!! Om du inte gjort det redan...

Våren 2009 kommer den första av böckerna, män som hatar kvinnor, på bio.. blir spännande och se OM de lyckas lika bra som böckerna.. Jag säger tveksamt, men jag lär se den ändå!!

Nu har jag fått ett tips av en mkt underbar person att lyssna på boken "isprinsessan".. Vet inget om boken och efter att ha lyssnat på Stieg Larsson så har jag svårt att tro att den ska vara i samma kaliber men men.. Ger den ett försök iaf.. Tror att jag kommer att sakna Mikael Blomkvist och Lisbeth Salander iaf..

R.I.P Stieg Larsson..



Godnatt..
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0