Bittert...

Ja då vann då Nadal mot Federer i en Wimbledon final.. Starkt av Federer att komma igen och ta matchen till ett 5:e och avgörande set trots att han låg under med 2-0 i set.. Jag gillar inte alls Nadal.. Han stönar så in i H-VETE och har en massa konstiga saker för sig så som att ta sig i röven var och varannan minut, antingen kanske han är bög eller så kanske han spelar med stringtrosor som skär in?? Vad vet jag??  Och sen så tycker han sig vara något...
Okej han är något, han är nog den spelare som just i dagsläget är bäst i världen men ändå så gillar jag inte han...

Men men snart är det ju OS och då kanske Federer får sin revansch, det hoppas iaf jag!!


I mina ögon är du fortfarande bäst Roger..



Näe ska traska till storebror och hämta min väska som jag lämnade där i fredags... så återkommer senare då jag släppt tennismatchen med mer som hänt under veckan å helgen...

Hörs..
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0