Sug balle..

Hade spelat på en trippel på oddset ikväll.. Warberg vann sin match, Västerås sin match och sen hade jag spelat på Sverige i handbollen och det skulle jag ju inte ha gjort...

Matchen slutade 27-27 då Sverige kvitterat med bara 5 sekunder kvar av matchen... Det var Ungern som började matchen bäst och gjorde typ mål på allt, medans Sverige gjorde en massa tekniska fel och brände "bara" 4 frilägen i 1:a halvlek...

Men i 2:a så rycker Sverige upp sig och gör 7 RAKA mål!!! Leder med 20-24 med kvarten kvar... VAD HÄNDER SEN?? Sjukt ineffektiva är ordet och mina pengar rkt ner i sjön... TACKAR...

Saknade "slangen", Hajas och Thorsson en dag som denna.. med dessa lirare på banan hade jag vunnit mitt vad...

Får bita i det sura äpplet och ta nya tag...



Warberg vann som sagt sin match ikväll... Andra semifinalmatchen mot Pixbo, ett Pixbo som vann den första matchen med 5-2 på hemmaplan och tråkiga Warberg var tvugna att vinna med minst 3 mål...

Nu vann dom, men bara med 1 mål så det blir Pixbo som kommer till Umeå och Skycom Arena på måndag för att möta Dalen i ligacupfinalen... Kanske var bra att det var Pixbo som vann... Tänkte för publiken...



Strax sängen, först ett avsnitt andra avenyn...

Peace..
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0