Roadtrip del 4 - Match och hemfärd..

Matchen mot Storvreta/Vesta kunde vi vinna med 4-0 men för andra matchen i rad denna helg så möter vi en storspelande målvakt... Är det en slump?? eller kan de vara så att vi gör de andra lagens målvakter bra?? Det tåls att fundera på...

Matchen i sig är det vi som för matchen från start till mål... De skjuter 4 skott på Rehn på 2 perioder vilket säger ungefär hur mycket boll det hade.. Återigen har långbyxefemman otroligt svårt att få något riktigt flyt i spelet, motorn hackar rejält.. Men vi har nu 2 veckor på oss innan matcherna mot Alba och Gävle så vi får ta och börja om från början och spela enkelt för att försöka hitta tillbaka.. Vi vet ju att VI KAN!!!

Det som var roligast med matchen var att det var 3:e line som var KLART bästa enheten idag.. Pelle Beijar får hänga in 2 kassar på pass från matchens lirare, Peter Larsson... Känns riktgt bra att de börjar komma igång nu inför slutspurten.. Alltid viktigt att ha många spelare som levererar...



Hemresan gick rätt bra men är rätt segt att sitta i en buss 7-8 timmar en söndagkväll.. Jag såg iaf klart filmen Chapter 27, en film som handlar om när John Lennon blev mördad... Kan säga att det var inte en film som föll mig i smaken.. riktigt dålig... Vilade lite å sista 10 milen satt jag och kollade på då Jalle spelade FM...



Har blivit dyngförkyld sen trippen ihelgen.. SÅÅÅ drygt då man inte kan andas genom näsan och man måste snyta sig 750 ggr per timme och min röst är inte heller vad den borde vara... Eller vad säger ni tjejer?? Hade bra show idag på tjejträningen kan jag lova... Kanske har kommit i målbrottet... Äntligen!!



Ikväll var det idrottsgalan.. Och det delades ut en massa priser... Anja vann, Anjas pappa vann, Byggmark vann ja en massa olika idrottare vann fina priser... Men Zlatan vann det finaste...
JERRINGPRISET!!!

Jag kan tycka att Zlatan inte borde vunnit priset.. varför?? Jo för i mina ögon ska man göra något som påverkar svenska folket mer, visst Zlarre har väl varit OK i landslaget inte mer, sen att han dominerar i Italien är en annan sak.. I mina ögon var Anja eller Kallur den värdiga vinnaren men men.. Jag hyllar Zlatan iaf för jag gillar han!!



Nu blire lite rostade mackor å ett avsnitt Avenyn sen sängen...

Höres
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0