På G..

Fortfarande kissväder ute.. blött å eländigt... :(



Tjejernas träning idag var det riktigt bra fart på... Fortsätt så tjejer och det kan bli en rolig vår... Nästa helg möter vi Gävle GIK som senast slog Umeå City så vi har en tuff match att se fram emot..

Det som är det roligaste med att vara tränare i innebandy är att se då ens adepter tar till sig det man försöker lära dom.. Och just nu är det många av tjejerna som börjat förstå vad det är jag vill att dom ska göra och det gör att man blir så GLAD!! Nu tänker det flesta innebandy då de kommer in på banan...



Långbyxefemman tog idag ett stort steg i rätt riktning.. Vi fortsätter på den inslagna vägen nu grabbar så ska vi visa att Långbyxefemmans magi har återuppstopp...

Kul att Nordvall kom förbi på träningen idag, han som 2 dagar innan seriepremiären hade oturen att slita av sitt korsband.. Tycker riktigt synd om han, för på försäsongen såg han riktigt riktigt bra ut...

Jag sköt ett tungt skott på Hedlunds arm idag, så HÅRT att han tappade klubban och grinade riktigt illa... Tror jag får börja hålla igen då jag skjuter på träning... ;)



Jag undrar vad chaufören i denna bil fått i sig?? Borde iaf inte köra bil... Rätt bra gjort att hålla sig på vägen ändå!!





Ihelgen åker jag nog ner och hälsar på brorsan och Ställ i Falun... De möter svenska mästarna på fredagkväll, det blir nog en tuff nöt att knäcka.. För Warberg lär vara duktigt tända på att vinna nu då det förlorat 2 raka matcher (europacupfinalen och ligacupsemin).. 
Falun har 10 raka segrar.. Blir det en 11:e?? 

Sen på söndag kommer IKSU ner till Falun för att spela toppmatch i damelitserien och efter matchen åker jag med damerna hem till Umeå igen...



Dags för lite kvällsfika sen en stund FM innan John Blund kommer förbi...

Ciao
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0