Inatt..

Hade lite svårt att sova inatt så jag fastnade framför tv:n, närmare bestämt Eurosport (eller evrosport som Lennart hade sagt). Där visar dom tennis hela nätterna och det tackar vi som inte kan sova för...

Inatt var det damernas 2 sista kvartsfinaler.. Jag såg matchen mellan Daniella Hantuchova (rankad 9:a i turneriningen) mot Agnieszka Radwanska (29).. Måste säga att Hantuchova dominerade matchen fullständigt, var lite kattens lek med råttan... Jag kan ibland tycka att damtennis kan vara roligare att se på för att det blir lite dueller och inte bara PANG PANG som det kan bli i herrtennisen ibland..

Igår slog Maria Sharapova (5) ut förstaseedade Justine Henin och det med besked oxå 6-4, 6-0.. Imponerande av ryskan måste jag säga..

Jag tror iaf att det blir Sharapova mot Hantuchova i final... eller det är vad jag hoppas på iaf :)

image35
Hantuchova                                                                         

 image36
Sharapova



Just nu spelas den sista kvartsfinalen på herrsidan, där världsettan Roger Federer vann första set med 7-5 och leder nu i andra med 2-1 mot 12:e rankade Jason Blake.. Och de mesta tyder väl på att det blir Federer mot andrarankade spanjoren Rafael Nadal i final... Där håller jag på Federer.. För det finns få som dominerar sin sport så som han gör... IMPONERANDE!!!

image37
Federer

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, idag fyller jag år därför är jag extra snäll
så vill du ha en ny header och hjälp med bloggen?

Var då med och tävla!
Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar
här; http://florennz.blogg.se/1201076167__23_januari_08.html

LYCKA TILL!

2008-01-23 @ 10:35:05
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0