I Falun..

Igår på träningen så var vi 20 st och det var bra fart på spelet... Det var även sådär lagomt grinigt som det ska vara, å ska jag vara ärlig så var jag nog den grinigaste... man kanske ska söka sig till en anger management kurs?!?! nån som vet av nån??

De hade gjort om lite i femmorna.. mattis upp som topp och han tackade med att hänga in 3 kassar under spelet...

Jonka i kassen var så NÄRA att få hålla nollan hela träningen men Jacke tryckte in en boll på Holmström vis och nollan var bruten...



Har varit på resande fot hela dagen idag... Började 8:05 på Umeå Busstation och sen via byte till tåg i Sundsvall å sen byte av tåg i Gävle kom jag fram till Falun vid 15:30...

Resan ner gick bra.. sov till Sundsvall och sen har jag sett på andra avenyn på datan... Tack Stjärnan... :)



Sitter just nu i Jonssons lägenhet i centrala Falun och skriver lite... ska snart in i duschen å sen hitta nåt att äta.. Klockan 19:00 är det nesläpp i Falun Kuriren arena mellan Falun och Warberg, 2:an mot 1:an i SSL.
Hoppas det blir en bra match och att Ställ spikar i kassen å att Jonsson får hänga in nån kasse :)

image32   image33
Kör hårt nu boys!!


Det är Nygård som håller i tjejernas träning ikväll eftersom jag är här och Johan är på väg hem till Växjö... Hoppas han kör stenhårt med tjejerna så att dom får upp lite fart å flås inför nästa helgs match..



Grabbarna möter nybro på hemmais... Hade varit grymt skoj att se matchen för Löven har ju fått 2 nya intressanta spelare... Först Sami och nu i veckan kom Jussi...

De visar matchen på TV oxå, får se om Nisse lyckades spela in matchen.. HOPPAS!!



Näe ska stressa in i duschen.. hämtning kvart i 18.. STREEEESS...

Ciao
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0