Då var träningen igång igen..

Tjejerna drog igång 2008 med att ha tester på schemat.. Såg rätt okej ut men ska inte uttala mig för mycket eftersom att mer än halva laget inte var med idag pga olika orsaker som länslag, sjukdom, skadade eller bortresta, så när dom gjort sina ska ni få ett utlåtande om jag är nöjd...



Våran träning idag var rätt jobbig och det tror jag mest berodde på att vi i det blå laget mest fick jaga efter bollen och då brukar det bli svettigt... Men imorron ska vi ta nya tag och visa vad vi kan.. Då ska tom med Mattis träna, otroligt men grymt skoj ;)

Micke Eriksson kommer imorron oxå.. ska bli skoj och se vilken form han visar upp...



13 - dagscupen är igång igen och det drar många spelare och ÄNNU fler åskådare till ersäng... Ikväll första kvällen så var det fullsatt... Undrar hur stort kaos det kommer att vara på lördagnatt då finalerna spelas?? Finns risk att Ersbodas herrar vinner turneringen i år igen om inte SSK skräller...

PÅ damsidan blir det en fight mellan Umeå City och Ersboda... tror att City drar det längsta strået för ESK har borta ett par spelare som är och spelar med länslaget.. Men om Coach Nygren visar vägen på planen så kan de nog stå som segare på lördagnatt..



Jag är ett stort fan av Beck filmerna.. sen om det beror på att Gunvald Larsson (micke persbrant) ibland visar vägen låter jag vara osagt.. Men här kommer iaf "the best of gunvald" ... haha...

Del 1..
 

Del 2..
 



Dags för bingen ska upp om 6 timmar... zzz zzz
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0