Suck..

Ikväll tog jag med mig Strandberg (som inte sett Löven på typ 5 år) för att kolla in grabbarna och få lite extra energi å tändning inför den kommande helgen.. men vad hände??

Det var ett enda STORT sömnpiller hela matchen... Slarviga passningar, taskiga mottagningar, USELT PP, dålig intesitet.. de enda som var bra var som vanligt Tobbe Lundström i Lövenkassen.. släppte 2 puckar bakom sig men bägge gångerna var det friläge för Växjö spelaren...

Just ja jag glömde... matchens behållning var då Blixt kastade handskarna och verkligen förnedrade den stackars Växjökillen... PANG en rak höger sen stupade han... :)

Jag tror det kan dröja ytterligare 5 år innan Strandberg åker på nästa Lövenmatch...



NU blire lite FM för att stilla min ilska... och sen sova.. morronträning kl 11:30..

höres..
/#33

Kommentarer
Postat av: humlan

men vada? en fajt ar ju alltid en fajt..och det maste han vall uppskatta? :)
vykort kommer pa posten snart! (om inte jag hinner hem fore hahah)

2008-03-01 @ 23:25:57
Postat av: Mr Klister

GRATTIS!

2008-03-02 @ 19:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0