Snart Jul..

Helgens match mot Falun var ingen sprakande föreställning.. Ännu en hedersam förlust, är så SJUKT less på alla dessa hedersamma förluster.. Jag förlorar hellre med 11-2 och kände att idag hade vi inte en chans istället för att känna, idag kunde eller borde vi vunnit... Att Falun är lite tyngre än oss de kan jag hålla med om men att dom är ett bättre innebandylag vete fasen om jag vill hålla med om..



Nu har vi mött alla lag 1 gång och vi ligger på en 9:e plats med 14 inspelade poäng.. För att vi ska ta nästa steg och utvecklas så behöver vi enligt mig göra såhär:

¤¤ Bli tuffare framför bägge målen

¤¤ Ta bort våra enkla misstag och bli mer effektiva framåt

¤¤ Få igång powerplay och boxplay

¤¤ Plocka fram vinnarskallarna i oss



NHL top 10 Plays Of The Week... (obs kolla i hög kvalitet)





Nu ska man ut och handla sina julklappar... bara 15 stycken typ.. bra planering som vanligt.. aja.. bäst å stressa..
Höres..
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0