Update..

Japp här kommer en snabbresumé om vad som hänt den senaste veckan eller veckorna??  aja.. håll i er för det kommer att gå fort..



I början på förra veckan var jag en sväng ner till huvudstaden och hade en rätt lugn och skön semestertripp... Men hann även med lite aktiviteter så som bad, gröna lund och även lite shopping..

Här kommer lite bilder från Sthlm...

                                                 
I väntan på bussen..             Inhandlade denna klocka..    


Sthlm är en fin sommarstad..


                      
I kön till uppkastet..               En fin bild på Grönan..             Lyckades vinna 2 kg choklad oxå :P


Åt en bit mat oxå :)



Sen direkt då jag kommit hem från huvudstaden blev det en tennismatch mot storebror och jag visade än en gång vars skåpet skall stå.. Men OM sanningen ska fram så kommer han närmare och närmare för varje match... Tur att sommaren snart är över ;)

Lite bilder från våran fight, vissa bra andra sämre men men...
                                    
                         
Baslinjespel..             Brorsan servar..         Min hårda 2:a serve.. 

                      
En skuren volley..        Brorsans forehand är grym ;)        Tung backhand ;)                 


Sen i söndags hade vi beep-test.. sprang förra gången på 13.1 och hade som mål att försöka ligga kring 14.5 där nånstans.. Men nu nådde jag inte riktigt hela vägen dit utan fick stanna på 14.1.. Skönt att ha testet bortgjort nu iaf..

Vi hade första ordentliga innebandypasset i måndags.. Skulle ha tränat på Gammlia men tydligen tyckte Umeå Kommun att GUIF div 3 skulle träna på våran tid istället så vi hamnade ute hos Per i Röbäck.. Kul.. Tackar..

Träningen gick väl inte lysande för egen del, rätt mycket lepra i händerna och timingen var väl inte vad den brukar vara men men var ju trots allt första passet..

Meningen var ju att det skulle gå bättre på andra passet MEN det blev inget andra pass för mig.. Mitt knä ville istället svälla upp och det såg ett tag ut som om jag hade 2 knäskålar.. KAN LOVA ATT DET INTE VAR SKÖNT!!

Varit å meckat med knät 2 gånger nu på sjukan och de tror de är en blödning i en slemsäck som gjort att knät svällt upp.. Så istället för å träna äter man nu 6 piller om dan, penecilin och voltaren... Bara att hoppas att de ger med sig snart.. är hyffsat spelsugen..

Här kommer 2 bilder på hur knät såg ut.. de är lite dåliga men men..

        
Mitt vänsterknä är lite svullet å så som ni kan se på bilderna..



Imorron möter vi Ersboda i säsongens första riktiga träningsmatch.. Hade vart GRYMT skoj å spela men nu får man analysera från sidan istället... 18:00 på vildmanna går matchen av stapeln iaf ni som är intresserade av att se lite innebandy i Umeå...

Såg att innebandymagazinets nya stjärnskott hade lagt ut att Dalen gått till final i Czech Open... Tror hon glömde att innebandy spelas i 3 perioder för då matchen var slut stod det 6-6 på resultattavlan och matchen gick till straffar där Sirius var starkast och gick till final... Nu får vi nog möta ett heltaggat Dalen nästa fredag i DM-final...

Klicka HÄR om ni vill läsa Linas nyhet..



Näe nu ska jag släcka ner och försöka sova lite.. Knät har jävlats nu med mig ett par nätter men jag hoppas att de har lugnat ner sig så man får några timmars sömn iaf... :)

Godnatt!!
/ #33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0