Skador..

Ifjol gjorde jag nog min bästa säsong inte bara rent poängmässigt utan överlag oxå tror jag.. Och detta trots alla skador jag hade..

--> 2 Fotleder som krånglar rejält titt som tätt, skulle egentligen behöva operera dem..
--> Ljumskarna var inte vad dom borde vara..
--> Spelade 3/4 delar av säsongen med en grymt stukad handled.. (fortfarande lite känningar i den)
--> Krånglande rygg..

Så under försäsongen har allt kännts riktigt bra, har kunnat träna på som jag velat utan ett enda tecken på nån skada (ja förutom fotlederna, men dom har jag som lärt mig att träna med) så jag var grymt sugen nu när vi gick in i hallen.. Osså hinner man bara med 1 enda träning sen börjar knät bråka...

Aja känns iaf lite bättre idag men svullnaden är fortfarande kvar, börjar bli lite orolig faktiskt.. ska tillbaka upp på sjukan på tisdag så hoppas de kommer med några positiva ord till mig...



Nu blire att åka på vallen för å träffa Nordvall för och se UFC göra höstpremiär mot Valsta/Syrianska.. Hoppas vi får se deras nye engelsman på banan, Toby Davis.. Han kommer från engelska Plymouth där han inte fick nåt proffskontrakt... Vi får se vad han kan leverera här i Sverige :)

Efter fotbollen åker jag och Nordvall och kollar då laget tar sig an Ersboda på Vildmanna... Nordvall spelar inte heller ikväll då han inte fått klartecken från sin läkare att han kan gå för 100% än..



Skriver nog mer ikväll efter matchen,..

Hörs..
/#33

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Usch för knäskador.. Jag hann inte riktigt prata med dig på matchen men jag hoppas verkligen att du kan börja spela snart, håller tummarna för det!

2008-08-05 @ 11:15:07
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0