Äntligen..

Min svullnad på knät har inte lagt sig än.. men har inte ont och läkarna har sagt att inflammationen och blödningen ska vara över.. De sa bara att känn dig för å använd sunt förnuft... Sunt förnuft?? vad är det.. sjukt svårt att inte vara med på träningarna då det inte gör ont... Var med lite i måndags på övningarna och knät blev inte mer svullet efter det så jag tänkte att jag skulle vara med lite mer på dagens träning... OJ, det blev visst hela!!

Men det var sjukt kul att få vara med och leka med de andra grabbarna på planen idag.. Det gick väl sådär ändå, kändes att man inte tränat på 2 veckor.. Hade en liten pingislunga.. Nu får vi ju se imorron HUR knät svarar på att jag körde för fullt idag.. Sväller de inte upp mer så är de ju kanske ett gott tecken å de kan bli lite lir i Finland ihelgen iaf!!



Poetens filmtips var godkänd men inte mer... Var rätt trött då jag såg den så kan ha påverkat betyget något...



Till helgen åker vi (och broderklubben Umeå City IBF, gamla Söder) som sagt över ån till Finland för att spela en cup som heter "Hand of Doom"..



Vi kommer att spela matcherna i Nykarleby.. Det är 6 lag med i turneringen och det blir två stycken 3 lagsgrupper.. 
förutom vi å IBF är det 2 finska elitlag och 2 finska div 1 lag.. 

Grupp A
Happee, Jyväskylä (högsta serien)
OLS (div 1)
Umeå City IBF (division 2 Norra Norrland)

Grupp B
Umeå City IBK (Svenska Superligan)
SPV, Seinäjoki (högsta serien)
Blue Fox FBC (div 1)

Alla matcher spelas 3 x 20 min..

Vi spelar 2 matcher på lördag och sen på söndag är det match om 5-6 pris, semifinaler och såklart final..
Vi åker över för att få spela 4 matcher och vinna turneringen!!


Får Lasse lyfter bucklan efter finalen...



Ååå är så nyfiken på vad de kan vara för överraskning.. men den som väntar på nåt gott... ja den väntar alltid för länge.. Men är riktigt spännande.. GE MIG NU!! ;)



Grabbarna spelade sin första träningsmatch för säsongen igår då de spelade mot Vasa i lycksele... Matchen slutade 3-3 och löven vann sen straffläggningen...

Löven matchade laget på 3 egna femmor och sen en ren junisfemma... och de roliga var att det var junisfemman som gjorde alla lövens mål... Känns som om de ordinarie grabbarna får rycka upp sig lite...


junisarna som gjorde lövens mål.. Ledin 3 kassar, J Andersson 1, Törnqvist 1..



Näe dags för nattmackorna nu...
/#33

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ambitiöst med en individuell presentation av hela laget, roligt! Det ska bli grymt kul att följa er i år, jag tror på succé!

2008-08-14 @ 14:59:05
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0