AJAJAJJJ!!!

Som jag skrev igår så vill inte min svullnad på knät gå ner.. så jag testade att köra ett helt pass igår och idag då jag vaknar har inget hänt med knölen, lika stor som vanligt å inte mer ont eller så... Tänkte då kan jag ju vara med å köra ikväll igen å med lite tur kanske få lite istid i Finland... Träningen börjar bra å på spelet lyckas man smacka in ett direktskott på Ställan och allt känns rätt okej... MEN.. Jag går ner i hörnet för att hjälpa Lingon och dubbla mattis då jag tappar balansen och landar mitt på knölen å all min vikt över det... DEN smärtan som kommer efter det går inte att beskriva.. Man vill bara krypa ur sin egen kropp..

Så nu blir det nog tyvärr inget spel för mig i vårat grannland.. Förbaskat tråkigt.. Önskar att någon kunde säga exakt vad det är för knöl som är på knät, de läkarna sagt till mig är ju bara vad de "tror" att de kan vara och de som är mest jobbigt är att det INTE HÄNDER NÅNTING MED SVULLNADEN!!!



Helt otroligt.. vi i Umeå City börjar nu se ut som ett lag.. Har aldrig sammanlagt under mina 9 år i klubben fått lika mycket saker som vi fått i år... Vi har likadana träningskläder, overaller, klubbfodral, toolbags, vattenflaskor och väskor.. Kan även vara mer saker på ingående.. Kul att vi inte behöver se ut som ett gäng luffare... fast var ändå lite charmigt med de ifol :P


Jag i nya overallen..



Ska ta tag i den blöta tvätten i källaren nu innan jag somnar på tagnetbordet..
Höres..
/#33

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men usch vad tråkigt, jag håller tummarna för ditt knä!

2008-08-16 @ 12:22:07
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Uppsala

Grattis till overallen!

2008-08-19 @ 09:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0