Stora trumman...

Vädret den sista tiden här i Umeå har varit minst sagt LYSANDE... vilket gjort att de mesta av all snö som kom i slutet på MARS!!! är borta NU, vilket känns fantastiskt skönt.. Man blir som på bra humör så fort den blåa himlen visar sig och den gula solen lyser å värmer... :)



Umeå City verkar slå på den stor trumman då det gäller att försöka värva, vilket är kul och det visar att klubben verkligen vill något med sin återkomst till SuperLigan!!

Att försöka värva landslagsspelare som Mattias Wallgren, Andreas Carlbom och Johan Lindgren ger publisitet i media... SEN om de finns någon chans att få dom är ju en annan fråga??

Det har nu snart gått 2 månader sen Umeå City tog steget upp till SSL... och ännu ingen som pratat om förlängning med mig.. och då de ger sig på landslagsspelare så lär de nog ta 2 månader till innan det är min tur... Undra om man ska vänta och se om de vill ha en kvar eller se sig om efter något annat??



Ikväll var det bankett på O´learys för IKSU´s GULDtjejer... Måste säga efter att jag suttit och klippt ihop materialet till deras GULDfilm att de fanns 2 spelare som steg i MINA ögon rejält!!!
Martina "stevie" Söderqvist... snacka om en sniper av högsta rang.. hon är i Mats Jonsson klass då det handlar om att behandla en boll, är riktigt imponerad över det hon presterat i år...

Sen den andra spelaren är nog en skräll för många MEN... Kati Salminen är riktigt underskattad, i mina ögon har hon nästan blivit misshandlad av sina tränare... Okej ingen speedkula men spelsinne och ett skott av högsta sort.. Tycker hon varit värd mer speltid än hon fått... Hoppas hon blir kvar och de nya tränarparet ser hennes storhet...

Tillbaka till banketten så bjöds det på buffé och lite olika priser.. Fick även ta emot ett pris själv och det gladde mig... TACK!!

Efter banketten gick vi till REX där IKSU tjejerna intog schlagergolvet men eftersom man själv inte är någon dansare så satte man sig vid en stol och prata lite med GULDtränare Grubbe... Gick väl hem vid 01 tiden, lagomt uttråkad..

öö... Jossi det gick bra ikväll :)



Vilken Pontare föredrar ni??? Roger eller Vincent...??
 
Alla dagar Vincent tycker då jag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0