Välkommen till min nya blogg!

Hallå!!

Vet inte om det är ute med att blogga?? Men har iaf bestämt mig för att starta en och sen får vi se om jag lyckas hålla den uppdaterad (vilket jag personligen tycker är viktigt) eller om det bara blir nåt inlägg då och då...

Vad kommer då att finnas på denna blogg??
Ja eftersom jag har ett stort idrottsintresse lär det komma att skrivas en hel del tyckanden och funderingar om diverse idrottshändelser... Men kommer nog att skrivas om lite allt möjligt oxå...

Grabbarna (löven) tog sin 2:a raka seger ikväll i hockeyallsvenskan, då man bortaslog Sundsvall med 1-4 efter en stark sista period som vanns med 0-3... Nybro hemma på fredag i Skycom Arena.. vi får hoppas att Ragge och Davidsson fortsätter att producera frammåt...

Vi (Umeå City) spelade ikväll DM-Final i innebandy mot länets enda Superliga(elitserie)lag, IBK Dalen... Vi tog ledningen med 1-0 efter 17 sekunder... Sen hade vi lite otur.. Eller?!?!

Näe nu ska jag ge Prison Break 3:e säsongen en chans... återkommer med kommentarer...

You are my STAR!!!

Dagens YEAH: Grabbarna har inlett säsongen strålande!!

Dagens BUUU: Vars är formen?? Seriestart om 1 vecka drygt... 

Kommentarer
Postat av: Krille the king

Tänkte bara säga att jag är en bloggläsare av rang så det blir kul och se vad som rör sig i ditt huvud!!Men ids inte skriva så mycket här när vi redan pratar på msn!!Bara för att va den första att kommentera skiten!=)

2007-09-22 @ 17:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0