Vad händer??

Idag hade vi näst sista träningen innan seriepremiären som är på lördag i Uppsala mot Årsta IK... Förra säsongen vann vi hemma rätt enkelt med 10-3 medans vi förlorade på bortaplan med 5-3.. Säger det för en sista gång.. GOLVET I ALLIANSHALLEN ÄR MITT SÄMSTA!!!
Bra då var det avklarat.. ska försöka tänka att jag gillar det.. Hm.. undrar om jag lyckas??

Åter till träningen, det kändes idag som om vi är på väg åt rätt håll och det var verkligen på tiden.. Börjar känna mig mer och mer taggad inför lördagens batalj nere i Uppsala...

Är du i närheten tveka inte.. Kom och se oss lira...



Grabbarna öppnade matchen nere på hovet lysande... Efter 8 minuter in i matchen ledde AIK med 3-0.. Matchen slutar 6-2..
VAD HÄNDER??

De enda positiva är att Davidsson fortsätter att göra mål.. 2 nya idag..

Hemmamatch på fredag mot storsatsande Leksand.. Om grabbarna inte hottar upp sitt spel tills dess blir det nog ingen rolig match... Själv missar man den då man sitter på en buss söderut...



Lärde mig idag att "streama"... Kan alltså se lite olika sportevanemang nu trots att man inte har kanalen de sänds på... Utan man ser de på datorn istället... Tack Ställan...

Streamade in matchen mellan Barcelona och Zaragoza.. Efter 10 minuter hade det blivit 3 mål och Barca ledde med 2-1 och underbarnet Messi hade målat båda gångerna... Han är snuskigt bra... Där har Argentina en kille som kan leda dom till nya underverk som en viss Diego Armando Maradona gjorde...
Matchen slutade 4-1 till Barca... alla målen i 1:a halvlek...



Appropå snuskigt bra så verkar Zlatan vara i sitt livs form just nu... 2 nya mål ikväll mot Sampdoria och ledning i den Italienska skytteligan med 6 mål på 5 matcher...
Hoppas det lossnar snart i landslaget oxå!!!

image3
Han leder skytteligan i Italien och han är svensk..



Tänk OM man kunde göra så att allt gick som man ville... då vet jag iaf vad jag hade gjort!!! 



Finns några som jag skulle vilja såga totallt i bloggen men det sparar jag till någon annan dag för nu börjar jag bli trött och sängen ser lockande ut...

Vi hörs...
/ #33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0