K-Mästerskap..

Ikväll lirar Sultanerna kvartsfinal i K-mästerskapen klockan 20:00 på Minerva Park Arena... De verkar vara fullt manskap idag så Pippo får nog glatt titta på ikväll...

Någon har gått in och hånat Pippo på hemsidan och vad jag kan erfara så är det nog en spelare som är bitter för att sitt eget spel inte funkar i en annan idrott... Kanske dags att börja vinna igen.. eller??



Sista träningen ikväll innan avresan imorgon mot Uppsala... Borde bli en rätt så lugn träning där vi gnuggar fasta sistuationer, PP och Box lite extra...



Var ett fint repotage i VF idag om våran Gutt... Alla tycker vi olika om det där med "zorrandet"??... Själv så tycker jag att det är något som nissarna på innebandyförbundet borde tänka över, för i mina ögon är det fusk...
Fast jag kanske inte ska säga så då jag lirar med en "zorrobög" just nu :)

Här kommer iaf ett videoklipp med en massa "zorrobögar"

Visst är vissa saker som de bjuder på riktigt läckra men hur ska man försvara sig mot det?? Näe alla som vill zorra kan börja med den freebandy istället.. Det är min åsikt iaf...



AC Milan har inte inlett säsongen strålande.. På 5 spelade matcher 1 seger 3 kryss å 1 förlust och ligger på en 11 plats i ligan...
Förlusten kom igår mot Palermo borta.. Jag förstår mig inte på Coach Ancelotti hur han match efter match spelar med Gilardino, en av Italiens mest överskattade spelare... 
Näe ge Inzaghi förtroende från start och du ska se att det lossnar för de röd/svarta...



Tänk att så lite kan betyda så mycket...



Näe dags att ta tag i dagen och göra något vettigt... Tvättning och städning står på schemat...

Vi hörs...

Kommentarer
Postat av: Mexes

nu börjar det gunga i pippos skepp!
Men du är återigen sent inkallad till dagens kvartsfinal!
"långbyxe kedjan" gör succe i helgen, lita på det!
Milan vinner tyvärr ingenting iår, pippo har insett att det är slutet på Ancelottis era och byter därmed klubb till parma(eller nazio), jag sa det först!

2007-09-27 @ 18:32:08
Postat av: Nisse

http://www.innebandy.se/templates/Form____83549.aspx

2007-09-27 @ 19:12:07
Postat av: Dainelli

Att införa fria slashings på dem som "zorrar" tycker jag är ett bra sätt att få bukt på problemet :P

2007-09-27 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0