Genrep..

Vi vann genrepet mot Ersboda ikväll med 8-3...  Vi börjar matchen rätt segt och viljelöst men efterhand spelar vi upp oss och den sista perioden är faktiskt rätt så bra... Men tills på lördag då serien startar är det bäst att vi vaknar och är med från start samt att minimerar våra egna misstag....

Vi bör göra som den gode Timo Lahtinen sa en gång... "vi spelar ÄCKLIGT diciplinerat".. gör vi det kommer vi att vara bra!!!

"långbyxefemman" spelar 3-1idag och det är väl helt ok.. men jag vet att vi kan snäppa upp vårat spel ett PAR steg!!!

Om Danne P börjar skjuta så kommer han att göra över 30 mål i år...



Ersboda har kommit 3:a 3 år i rad i division 2 norra norrland.. Blir det en ny 3:e plats i år??
(för de som inte vet de så går 1:an upp till div 1 och 2:an får kvala till div 1)

Förut har div 2 varit en serie där resultaten har slutat 19-2 varannan match men i år är lag som ljusdal och söderhamn borta.. och istället finns nu lag som Wibax (ifjol i div 1), Frösö (ifjol div 1) i serien, samt att Skellefteå och Öjebyn har visat bra form på försäsongen...

Mina tankar säger mig att div 2 norra norrland blir en tuff serie i år...

Så de kan nog bli en ny 3:e plats tyvärr..



Tjejerna mötte RIG:et idag.. Vi började matchen väldigt bra och hade ledningen med 3-1 en bit in i andra perioden där vi haft bud på FLER mål men tyvärr var RIG:et starkare idag och kunde vända å vinna med 3-6...
Lyfter på hatten å säger Grattis!!!

Men som tur är så kommer det fler matcher mot dom i år, både i serien och i JSM... Och nästa match mot dom är just JSM... Revanch är ett ord som sitter bra i min mun!!



Youtube är en rätt farlig hemsida att "surfa" in på för där kan man fastna otroligt länge...

Satt och tittade på en massa gamla klipp med legendaren J-O Waldner och jag sitter å får gushud över det lir han visar upp vid pingisborden... SINNES vilken bolltalang!!!



Se och njut av ett litet klipp med Sveriges största bordtennislirare...

Har lite egna klipp på J-O på datan (där bildkvaliten är mkt bättre) så bara att HOJTA så delar jag med mig av hans underbara konst!!



Näe nu väntar sängen är ju en dag imorron oxå..

/ Hörs hej

Kommentarer
Postat av: Frida

Går det bra eller?

2007-09-25 @ 15:43:05
URL: http://timearound.blogg.se
Postat av: Krille the king

Hehe kan inte hålla mig för skratt angående J-O, han är så sjukt bra!!Lekte med hela världen...Bara att tugga taggtråd inför morgondagens pass, vi ska fan gå vinnande ur kommande helg!!Hoi!!!!!!

2007-09-25 @ 23:48:59
Postat av: Mexes

Danne P kommer äga iår! precis som super matsa jonsson i elitserien! JO är nog den största ägaren ändå! kul läsning idag dille!

2007-09-26 @ 00:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0