WOW!!

Grabbarna möter Huddinge hemma i hockeyallsvenskan ikväll och de förlorar med 3-4... Kommentarer överflödiga...

FIII FAN!!!



IKSU tappade inför denna säsong 4 landslagsbackar, men trots det så har man 4 nya landslagsbackar med i den senaste truppen :) totalt hade IKSU med 7 st spelare i landslagstruppen plus då Ina Rhöös som är utlånad från IKSU till Schweiziska Dietlikon...

Men det jag tyckte var mest roligt var att Malin "lillis" Eriksson blev uttagen ,WOW var min första tanke, även om man kan tycka att det gått lite väl fort... Hon har ju trots allt bara spelat 5 elitseriematcher men men.. nu är hon där med de stora damerna...

Undrar om hon trodde att hon skulle få chansen att spela i damlandslaget den dagen hon kom till IKSU Sportcenter första gången för snart 5 år sen som en liten blyg tjej men som tog för sig på planen på ett jättebra sätt.. Jag är iaf JÄTTEGLAD att lillis nu får ta på sig den blå gula skjortan.. :)

image9
En gammal bild på lillis då hon tränar på IKSU!



Fast jag är glad över att en annan av mina gamla spelare är uttagen till landslaget... Josefina Eiremo får åter chansen att visa upp sig... I mina ögon IKSU´s bästa center... Kör hårt nu "jossan" ;)

Släggan är reserv till U-19 damerna.. så vi får hoppas på nåt återbud så hon får åka till Finland och visa sina skills :)



Tydligen var vi inte spellediga ihelgen... Har DM-Match mot superlaget Sandåkern... Vill fan lira, för de finns många semiknoppar där... men vi får se om man blir uttagen...



På dagens träning var jag inte med för jag ska vila handen nån dag hade jag tänkt... så istället blev jag filmare, undrar om TV4 sport hör av sig snart?? Tuomas var iaf sjukt het under dagens filmade träning då han stänkte in 2 fina mål :)

Förbannat tråkigt att sitta och titta på då ens lagkompisar tränar... kan förstå lite hur Nordvall känner sig... Skickar en värmande tanke till dig Mikael och ditt trasiga knä... Hoppas du får laga det snarast!!



Nu blire diskning och sen lite popcorn å lite prison break...

Hörs hej...

/#33

Kommentarer
Postat av: Krille the king

Tycker det är skandal att du inte ger mig ett omnämnande i bloggen som en fantastisk kommentator trots att det inte surrades all för mycket men inte va det tyst heller=)

2007-10-24 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0