Vända trender..

Grabbarna fortsätter sin succésäsong... eller just ja.. det blev ännu en förlust ikväll... Rögle borta är ingen lätt match med släpper man in mål redan innan 1:a minuten har gått då blir det jobbigt... Att det sedan var den gamla lövenliraren Sondell som gjorde det var ju som att strö lite extra salt i såret...

Matchen slutar iaf 2-0 till Rögle och Löven ligger nu på en 11:e plats i tabellen efter 9 spelade omgångar.. sjukt men sant.. Dags att släppa sargen nu grabbar...



Vi har spelat 3 matcher i årets serie och ännu har jag inte lyckats göra ett enda mål... då blire att ta till de gamla goda knepet... Sova med klubban innan matchen tricket... Brukar funka 99 gånger av 100...

Fast det viktiga är ju att vi fortsätter att vinna och sen skulle de bara vara bonus om man fick in en boll i nätet.. var ett tag sen så skulle vilja känna på den känslan igen...



Tydligen ska Limmet och Selle ha SM i blogginlägg ihelgen så vill ni läsa lite om vad de dårarna har att skriva så tycker jag att ni ska kika in där genom att klicka på deras namn...

Imorgon ska de tydligen vara en turnering i poker för folk som bloggar... men kul att vi spelar match då turneringen ska vara, förbannat tråkigt för mig men förbannat tur för alla de som tänkt å vara med för annars hade jag lurat dom fullständigt å vunnit turneringen.. men men..



Näe ska krypa ner i sängen nu och få mina 8-9 timmars sömn innan det är dags att kliva upp och äta en stabil frukost... Kan bli en heldag imorron på gammlia... Först se lite daminnebandy sen kika lite då Pixbo kommer på besök och möter Dalen och sen har man ju egen match....

19:00 är ni välkomna till Gammliahallen...

Sov gott..

/#33

Kommentarer
Postat av: Stegeby

Vad gör Löven?

2007-10-13 @ 11:28:32
URL: http://timearound.blogg.se
Postat av: jacke

det funkar alltid, minns gävle borta för några år sedan, jag du masse i samma rum. funkade ju igår för dig också..

2007-10-14 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0