Torsdag

Grabbarna kryssade igår borta mot Bofors 4-4... vet inte om man ska vara glad över det resultatet eller inte?? Fast löven brukar ju allt som oftast ha svårt borta i nobelhallen...

Ragge 2 nya kassar igår och de är viktigt att han fortsätter göra mål...

Almtuna hemma imorgon kl19 i templet jag är där...



Ronka och hans AIK hade superligapremiär i tisdags... 4-3 seger efter sudden mot Järfälla... Har inte hört nåt om hur det gick för Ron men han har iaf gjort bort sin elitseriedebut nu... Håller min tummar för att det går bra för våran gamla galning...



Ihelgen drar serien igång för tjejerna som möter nykomlingarna Östersund på hemmaplan... Allt annat än 3 poäng får kännas som ett misslyckande...



På söndag möter vi Vesta eller som dom heter numer, Storvreta/Vesta. Ett lag som bytt ut 90% av truppen och fört in en hel hög med unga talangfulla lirare i laget... De har inlett säsongen på samma sätt som vi, 1 seger och 1 förlust...

Hoppas vi kan fortsätta kriga och slita som vi gjorde i Uppsala ihelgen...



Marta på väg till USA... Lär bli tack och hej för Umeå IK´s framgångar i damfotbollen  då... Vad synd.. eller??



Nån som såg Valencia - Chelsea igår?? Om ni inte såg det kan jag säga att ni missade Joe Coles lysande yttersidapass på 45 meter som friställde Drogba som smällde in avgörande 1-2 kassen,,,



IFK Göteborg vill värva Rami Shaaban en lysande värvning om ni frågar mig.. Bengan är över för 2-3 säsonger sen.. Å i mina ögon är Rami bästa målvakten som finns med svenskt pass...



Ikväll ska långbyxefemman leverera... Dags att krypa ur kuvösen nu BOYS!!!



Började igår se säsong 3 av Greys Anatomy... Grym serie för övrigt.. Ni som inte ser det så säger jag bara... BÖRJA TITTA...



Näe ska göra lite nytta nu...

Höres..

/#33

Kommentarer
Postat av: Mexes

grabbsen levererar inte!!
greys anatomy känns väl sådär! that 70s show samt heroes är vad man orkar se!

2007-10-04 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0