Jag dör..

Grabbarna fortsätter att imponera i hockeyallsvenskan eller?? Ny torsk ikväll mot Oskarshamn med 4-1 på bortaplan.. Jag är inte speciellt imponerad av lagets insats så här långt in på säsongen...

Ny svår bortamatch på fredag mot Rögle... Poäng där och jag blir glad...



Tjejerna spelade 3-3 igår mot RIG och idag vann de mot Holmsund med 5-0 och det var i underkant, vi vann skotten idag med 56-10.. Brände lägen så det var helt magiskt!!

Imorgon möter RIG Holmsund och därefter ser vi vilket lag som går vidare till regionslutspelet... Trist att åka ur trots att man inte har förlorat 1 match.. men men.. vi har iaf gjort så gott vi kunnat... får se OM de räcker..


 
Zlatan skänker 1 miljon till sin gamla stadsdel, rosengård. Så att kidsen kan vara ute och lira boll trots att mörket kommer... det är stort av en stor man...



Danne Bron-Sundbom knäckte näsan på 3 ställen innan deras superligamatch mot Färjestaden i söndags men vad som egentligen hände då han knäckte den är det ingen som vet, för han vill inte berätta....

Var de en lagkamrat? en motståndare? en supporter?? Ja frågorna är många... skulle iaf vara kul å veta vad som hände... här kommer en bild på han då han ligger i sjuksängen...

image6
Undra vad som hände egentligen??



Det här är bland det roligaste klippet jag vet... programledaren försöker hålla sig men det går inte.. men jag förstår att han har svårt att hålla sig för skratt... Se å njut... Jag dör av skratt... hahaha




På lördag spelar vi hemmamatch mot KAIS Mora.. Det finns bara en liten sak som är lite speciellt... Matchen börjar 19:00... Bra tid att spela en match på då det är en lördag... men men inte så mkt att göra åt saken bara åka dit och kriga på som vanligt... Vi siktar på seger och 3 nya poäng...



Var så otroligt skönt att få sova ut i morse... underbart...



Näe ska lägga mig å kolla på Hans och Hennes på tv4 film.. en ägarrulle :)

Vi hörs..

/#33

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vad som hände danne :)

2007-11-04 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0