Helg..

Då var det fredag och nu väntar en skön spelledig helg... Eller just ja, vi fick veta i onsdags att vi ska möta Sandåkern i dm-match på söndag kl 16:30 på Vildmannahallen... Jag ska börja matchen på bench eftersom jag inte tränat nåt i veckan samt att jag ska få vila min hand.. Handen verkar inte vilja bli så mycket bättre heller, vid varje vridning så ilar de som om nån högg en kniv där...



Tjejerna har sin sista träning idag innan matchen mot Rönnskär imorron.. Vi brukar av tradition ha svårt för att spela i Örjanshallen, kanske för att den inte är fullstor eller kanske för att den är belägen i apstan??

Hoppas iaf att vi kan fräsa på från start i morgondagens fight för de har varit vårat dilemma hittils... Sen är det grymt svårt att ta ut laget oxå för vi har 21 utespelare i truppen + 4 som tillkommer imorron från elitlaget vilket gör att det blir extra svårt att ta ut laget då det är så tight om varje plats... Men konkurrens är bara bra i mina ögon...

Så nu är det upp till mig och Johan att plocka ut de hungrigaste spelarna...


Här kommer ett klipp med en av NHL´s hetaste målvakter i dubbelbemärkelse... Ron Hextall en ägare av RANG...  SE OCH NJUT!!





Om ni har lite att göra kan ni få hänga med en sväng upp till Gammliaskogen, bara att säga till.. Börjar kunna det löpspåret nu... Kom en nu handen å LÄK IHOP!!!



Ditt skratt gör mig hel...



Grabbarna har bortamatch ikväll mot Västerås... är nästan så att man hoppas att det inte ska bli tvåsiffrigt...



Brorsan fyllde 25 år igår... Jag lyfter på hatten och säger GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Hoppas att han får en liten sen present ikväll då de möter Täby att han lyckas hänga in en kasse... Han vet ju hur man gör mål på Ramsin iaf :)

Håller iaf mina tummar på att Falun tar en seger ikväll... En annan kul grej i den matchen är matchen i matchen mellan bröderna Dalbjer... Kimmy i Faluns bås och lillebror Daniel på plan i Täby..



Dagens låt: U2 - With or without you



Nu blir käk å sen träning med tjejerna...

Höres...

/#33

Kommentarer
Postat av: Bob Probert

Hahahaa Ron Hextall, ADHD kanske? Hahahaa

2007-10-27 @ 10:01:10
Postat av: humlan

pallar fan inte att läsa alltså...

2007-10-27 @ 10:59:34
Postat av: Dainelli

Vilket underbart klipp med Hextall! Allt från underbart kaxiga plockar till sköna raseriutbrott och bryska nedhuggningar :)

2007-10-29 @ 01:06:04
Postat av: Molj

Tack Daniel!!

Vilken rolig läsning.. Vad duktig du är!! blir lite för sällan bara.. har tyvärr lite problem med mitt nätverk men jobbar för fullt med det med mina hacker fingrar!!.. visst tor du mig?

2007-10-30 @ 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0