Akuten..

Åkte igår kväll upp på akuten för att coach tyckte att det var lika bra att jag åkte upp och kollade så inget var trasigt i handen/handleden... Kom dit 20:35 och de var bra med folk där, så då visste man att man hade en kul kväll att invänta... Vid 22 tiden fick jag träffa en läkare, han kom in i rummet och tittade på min handled, klämde på 2-3 ställen och sen sa han..
- aa de här får vi nog röntga...
Sen gick han och jag fick sätta mig och vänta på att få komma upp till röntgen och dit kom jag vid 23:45... Röntgade å sen ner till akuten igen och fick träffa samma läkare igen och han sa...
- Inget var trasigt så du kan åka hem... eller vänta vi kan lägga ett stödbandage..
osså gick han... tackar för hjälpen och att du verkligen tog dig tid med mig doktorn...

Men fick ju iaf veta att inget var brutet i handen så nu får jag bara vila handen nån dag, tills smärtan lagt sig för att sen kunna lira igen...  För till helgen ska jag iaf vara tillbaka... 2 viktiga och roliga matcher!!!

Blir löpning ikväll istället för innebandypass... Tjo vad kul.. Eller??



Brorsan och Ställs Falun visas på tv4 sport ikväll då de möter Balrog... Blir spännande att se... Hoppas att Ställ fortsätter lika bra som han börjat serien och att Mats äntligen får islossning i målskyttet..

Undra om han sovit med stickan inatt??



Henrik Zetterberg har öppnat årets säsong strålande och leder nu NHL´s poängliga med 4 mål och 8 assist på 6 matcher... Helt okej måste man ändå säga... Kul att se att den gamle, Mats Sundin, har öppnat sässen riktigt fint han med, ligger på en 5:e plats i poängligan med 3 mål och 7 assist på 6 matcher...

Gamle lövenliraren Rahimi som är over there blev nerskickad från Vancover till farmarlaget Manitoba Moose men har nu blivit nerskickad till Mooses farmarlag... undra om det var de han ville då han åkte??
Hoppas de vänder för han och han blir uppflyttad snart igen...



Ska börja bege mig mot IKSU Sportcenter nu, det vankas träning med tjejerna...
Men vi hörs..

/#33


Kommentarer
Postat av: Frida Zetterberg

För Zäta räcker det att sova med mig...

2007-10-16 @ 00:07:07
URL: http://timearound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0