Vars stog han??

I dagens TV-sända superligamatch på tv4sport så vinner Järfälla mot Täby med 7-6 efter sudden... Jag såg bara tredje perioden och har svårt att säga så mycket om hur matchen var i sin helhet men den tredje akten är inget som man blir lyrisk av... Bägge lagen slarvar enormt mycket på mitten och bjuder motståndarna på mängder med chanser... Om lagen har spelat såhär hela säsongen så förstår jag att de ligger där de ligger i serien...

Men men det var inte det jag skulle prata om... Utan en händelse som sker i slutet av tredje perioden.. Täby får chansen att spela powerplay då man ligger under med 6-5...

Såhär skriver man på innebandymagazinet.se:

image21


Visst hade vi alla varit upprörda efter att sett de bilderna... MEN... hur vare egentligen Innebandymagzinet?? Var Edlund aldrig inne i målgården??

Här kommer en annan bild på samma situation:


image22

I mina ögon känns de iaf som att domaren står hyfsatt rätt placerad och gör ett korrekt domslut... Eller vad säger ni??



Aja ska krascha nu... en ny dag imorron med en mycket intressant match då vi möter RIG.. 20.00 på Musköten...

Vi ses...
/#33

Kommentarer
Postat av: Probert24

Bra jobbat IBMZ! Hahaha, skrattretande. Jag tror seriöst IBMZ ville att målet skulle vara godkänt. Magnus Fredriksson skrev väll en krönika om att behålla pipan i fickan. Det handlade iofs om att tillåta det hårdare spelet, men man kan ju börja undra nu.

2007-11-27 @ 09:53:14
Postat av: Anonym

... om det inte har att göra med att de vill ha smaskitg att skriva om, eller hänga ut någon.

2007-11-27 @ 18:22:52
Postat av: Ingrid i Ume

Tog du en skärmdump?
Hittar inte den artikeln på Götebandyinnemagazinet.
Är jag så kass på att leta, länka gärna eller svara hos mig /I

2007-11-29 @ 00:34:43
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0