Segt...

Vi är ett sargat lag för tillfället...
--- Mattis - Streptokocker för 7:e gången på 3 månader typ...
--- Jacke - Lider efter sviterna från låtkakan han fick mot Alba...
--- Rehn - Inte hemma än efter sin landslagsvistelse...
--- Jag - Är inte kompis med min handled än...

Men det var bra fart på liret idag iaf och "frälsarn"(pelle beijar) gjorde ett magiskt mål och visade att han inte vill sitta på bench på lördag...



Var och tittade på Dalen - AIK ikväll eller såg bara halva matchen och jag måste säga att det var den tråkigaste innebandymatchen jag sett på mycket länge... Ingen fart, inte många kombinationer och fruktansvärt SEGT!!

Carlbom var den som var bäst i Dalen i mina ögon.. Längesen man såg han vara så spelasugen och utmana sina backar i fart.. Fortsätt så mannen!!!

Hade vart kul att få se Ron på banan idag men tyvärr så spelade AIK konstant på 2 femmor så Ronka fick tråkigt nog sitta och titta på hela matchen.. Hade annars vart riktigt skoj å se då han fräst på Dysliiii eller nån annan Dalen back.. Han är ju duktig på att reta folk...



Grabbarna tog ÄNTLIGEN en bortaseger... Vinst med 1-2 borta mot Borås och Luleålånet Lidhammar hängde in första kassen.. Kanon grabbar!!! Nu kanske man kan hoppas på 3 poäng på onsdag oxå då Sundsvall kommer på besök till templet...



Sprang idag på löpbandet inne på IKSU... 13 850 = fullsatt... Sjukt vad folk det är där nuförtiden... Är verkligen inne att träna där..
jaja hur som helst så tog jag mig ett grymt jobbigt pass idag...
4 gånger 4 minuters intervaller... Kan lova att det var SJUKT jobbigt.. men bra skönt efteråt...



Ska träffa Åke Häger (eller bluffåke som david schäfer kallar han) imorron och då kanske man kan få besked vad som är knas med handen... Hoppas iaf att få något svar... Börjar bli bra less på att inte kunna använda vänsterhanden...



                   image15
En bild från matchen mot Farsta... En bild säger mer än 1000 ord brukar man säga... Vad tycker ni att den säger??



Tvätten ropar...

Höres
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0