Nära..

Imorron möter grabbarna Leksand på bortaplan och Sino å Rehn åker ner för att stötta grabbarna på plats och väl där så ansluter Ställ å Supermats från Falun.. Hade varit grymt skoj att hängt med...

För sedan på lördag möter Falun, Dalen på hemmaplan.. det hade varit en rolig match att sett den med... men men.. man kan inte vara på fler än ett ställe samtidigt??



Sista träningen idag innan den tuffa, täta och hårda match som väntar imorron... Örnsköldsvik borta i deras nya hemmahall, Skyttis Arena.. deras egna lilla Swedbank Arena...

Träningen var väl sådär.. men det tror jag mest beror på att folk har sina tankar 1 dag bort...

Det ryktas även om att det kommer att komma lite folk för att titta på matchen.. SÅ kom igen nu grabbar FIXA FRILLORNA SÅ KÖR VI!!



Domaren sa en kul mening till mig igår...

Det heter ju "en rädd kanin"... men säg samma mening fast byt ut kanin mot marsvin

Vad säger man "en rädd marsvin" eller "ett rädd marsvin"??
rätt kul.. hihi...



Fick denna länk skickad till mig just.. säger bara MAGI!!





Ska ner i tvättstugan och ta upp matchkläderna så dom hinner torka innan avfärden imorron...

TAGGA!!!
/#33

Kommentarer
Postat av: bluffåke

funkade inte för mig.. fyra rutor kvar när jag läste sönder honom ;)

2007-11-22 @ 23:48:56
Postat av: En Ö-viksbo

Klockrent ett rädd marsvin. Finns inget att fundera över :) Lycka till i morgon.

2007-11-23 @ 00:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0