Lussebullar

Idag tisdag var jag till kiropraktorn Åke Häger och de var första gången i mitt liv som jag besökte en sån... Han kollade upp min handled, klämde och kände.. Knäckte ut min rygg gjorde han oxå... samt att han körde lite akupunktur...

Vi får se vad det leder till.. Jag hoppas iaf att handen snart blir var den var iaf...

Ska dit på torsdag igen för lite mer klämmande å kännande...



Jag är inte den som bakar sådär väldans ofta.. men ibland får jag infall, å det hände idag... Dagens bakningsutmaning var:
LUSSEBULLAR!!

Ja jag vet att det är lite tidigt för att baka de nu men de var sånt härligt väder ute och ville få lite tidig julstämning här hemma...
Aldrig i mitt liv bakat det förut och utan min duktiga bagarassistent hade det nog inte gått vägen men jag kan LOVA att de blev supergoda... Bara att höra av er OM ni vill smaka :)

image16


Niklas Jihde... Ja ni vet den där trötta forwarden med nummer 27 på ryggen i AIK... Han har en egen blogg på innebandy.se som jag brukar vara in och läsa titt som tätt och han hade ett riktigt roligt inlägg senast om matchen mot Dalen och om hur patriotiska Umeåpressen är...

Klicka HÄR för att läsa...



Imorgon onsdag är det ett STORT derby här i stan.. iaf om man är som jag en innebandynörd som gillar daminnebandy oxå...

IKSU mot Dalen... Ja tittar man till tabelläget så ska ju IKSU vinna stort och klart men nu är det ju derby och allt kan hända... Örjan kanske har nåt ess i rockärmen.. näe förlåt menade i mössan...

Blir iaf en intressant match, undrar om IKSU´s landslagsspelare är slitna sen helgens resa till Finland??

Curres tankar inför matchen läser ni HÄR
Lite tankar från Dalen håll och Vickans som numer spelar för IKSU läser ni HÄR

19:00 Blåses matchen igång på IKSU sportcenter...



Nu äre dags för lite lussebullar och Prison Break..

Peace out..
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0