Imponerande..

Vi vann seriefinalen igår mot RIG med 6-7 efter hård och tuff batalj där vi hela matchen jagde men kunde till slut komma IKAPP å FÖRBI!!! Nu har vi tagit 7 raka segrar i damernas division 1 norra, vilket jag absolut inte hade förväntat mig då vi startade säsongen och hade bytt ut halva truppen...

Men moralen som finns i det här laget är helt magisk... 2 matcher i rad har vi inte gett upp trots att vi legat under och det mesta har gått emot oss... Utan då höjer sig tjejerna och bara öser på, jag blir grymt imponerad över det dom presterar trots att alla är så unga...  Återigen får vi ett bevis på att våran försäsong har gett resultat för lag efter lag viker ner sig i tredje perioderna mot oss..

Är så GLAD att jag får jobba ihop mer er tjejer!!! (trots att jag ibland låter rätt arg)


image23


Grabbarna reste sig efter stjärnsmällen nere i Leksand i fredags och kunde vinna dagens hemmamatch mot Bofors med 2-1.. Nu ligger man på en stabil 5:e plats i serien och är bara 2 poäng efter Västerås som ligger på 4:e plats..

Skulle vara kul att få åka och se dom spela någongång snart.. Var snart 2 månader sen jag såg dom lira senast, alltid träning eller matcher eller nåt annat som krockar med matcherna...

Kul att Blixt fick näta i comebacken efter skadan.. (eller hur Mase)



AIK åkte idag ur ligacupen mot Balrog... Känns som om AIK inte ville spela nåt mer i ligacupen för de kan inte förlora mot Balrog 2 matcher i rad... För det som Balrog visade upp i bortamatchen mot Dalen för knappt 1 månad sen så skulle dom inte vinna division 2 norra norrland...



Grattis Emelie, Nina och Cassandra som alla blev uttagna till Sveriges U-19 landslag som ska åka och spela finnkampen den 15 december...



Dags å sova...

Höres..
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0