Inlägg från ÖN..


Hallå.. Nu är man på solens Ö eller hur vare??

Har regnat konstant sen jag kom hit i måndagsnatt... Jag, min bror och hans 2 kids skulle åka ner till Gotland för att överaska syrran på hennes födelsedag.. Men på avresedagen fick brorsan lämna wo för han hade fått den elaka vinterkräksjukan...

Resan ner som gjordes i bil var rätt dryg.. Spöregn hela vägen ner... Men 8 timmar eller dryga 70 mil senare var vi iaf vid båten som skulle ta oss över vattnet..

Gårdagen var det den stora dagen och det fanns en massa gott att välja på som smörgåstårta, chokladtårta, prinsesstårta och en massa olika sorters kakor... Tror jag gått upp nåt kilo..



Söderbröderna spelade derby igår mot RIG och förlorade med 5-4.. efter att man släppt iväg RIG till en 5-0 ledning så kunde man aldrig komma ikapp...

Finns några riktigt bra spelare i RIG som absolut inte skulle göra bort sig hos oss...



Imorron har tjejerna ett nytt derby.. denna gång mot Umeå City.. Blir nog en mycket tuff match där tunga City får gälla som favoriter med tanke på våran senaste match...
MEN jag hoppas att tjejerna lärt sig sin läxa från den matchen och kommer riktigt taggade till matchen imorron...
19:00 IKSU Sportcenter..



24-timmars regeln är allt jag säger...



Du är saknad...



Var igår och tränade med ÖN´s stolthet, Visby IBK... Det var rätt skoj att få träna med dom, kul och lärorikt att få prova på att träna med ett helt nytt lag... Även om det är rätt svårt att spela då man är van att spela på ett helt annat sätt men iaf så var det skoj... Ska dit och gästträna ikväll med...



Nu är det lunch...

Vi hörs..
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0