Dubbelmatcher..

I veckan har jag jobbat min första 40 timmars vecka på ett bra tag och det känns faktiskt i kroppen... Inte van att kliva upp 06:20 varje morgon.. men det tar sig får vi hoppas... Skönt med helg nu iaf!!



Grabbarna vann ikväll borta mot Huddinge med 3-6.. Och de ligger på en stabil play off plats... att de ska komma topp 3 är lite väl optimistiskt..



Ihelgen har vi 2 mycket tuffa matcher... Imorron lördag Årsta och på Söndag Sirius... 2 Uppsalalag som verkligen spelar fin och rolig innebandy, inte alltid så effektiv men ack så fint lir det bjuder på ibland...

Men vi måste spela på topp för att vi ska lyckas få med oss några poäng från matcherna... Det har härjat lite sjukdomar å skador i laget i veckan så vi vet inte ritkigt hur vi formerar våra trupper men VI som kommer till spel kommer att sälja oss dyrt...



Jens Frejd... Snacka om att bli RIKSKÄNDIS över en natt.. Han zorrade bort tysken och hörna och vips var han en stjärna... Visst målet är riktigt snyggt.. eller som våran Norsk säger.. - De e bara tuuur.. :)
Ole du får gärna bjuda oss på lite tuurmål ihelgen så blir jag glad...

Men de var en annan sak i den matchen som jag tycker är mer märklig.... Westling delar ut århundradets armbågstackling på Andreas Ahlqvist och får bara ett frislag emot sig... I mina ögon en solklar matchstraff 3!!
 
Klicka HÄR för att bedömma själva...



Dags att sussa nu.. viktig fight imorron...

Kom och stötta 15:00 på Gammlia!!

Godnatt!!

/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0