Dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan..

Tjejerna vann DM-kvartsfinalen igår mot IBK Söder i en målsnål tillställning som slutade 2-1... Vi hade 11 spelare sjuka eller skadade.. Så det var många som inte spelat så många seriematcher som fick chansen och jag tycker att det skötte de bra...

Det känns lite oroveckande att vi har så många som är sjuka eller skadade mest hela tiden, det blir svårt att få bra fart på träningarna och det tror jag är en del i våran lilla svacka vi haft nu på sista tiden...

Läk ihop nu tjejer så tränar vi på bra under julen så gör vi en bra vår...



Vi tränar våran sista träning imorron (ren innebandy) och sen har vi 1 veckas uppehåll.. Efter det har vi 10 träningar eller matcher fram tills serien drar igång igen... Jag längtar redan efter nästa match!!

Stog nåt på innebandymagzinets hemsida om att Gävle skulle tappa 3 av sina backar... Ska jag vara ärlig så tror jag inte att det kommer att märkas så mycket.. för de är Gävles forwards som gör att de ligger där de ligger i tabellan...



Hedlund sa till mig idag på träningen att de skrivs ju för lite om mig i bloggen... så okej..  Joel hade klippt sig och såg nu ut som en riktig svärmorsdröm.. Finns fler i vårat lag som borde ta efter Joel och ta ett besök hos frisören och göra sig julfin...



Finns de som gör det svåra lite enklare..





Innebandyspelet som jag länkade till för några inlägg sen har jag nu nött LITEGRANN.. har fixat hela matchen ut.. skrapat ihop 32 mål som mest.. hur många fixar ni??

Länkar HÄR igen till spelet...



Jag måste hylla Upsala Nya Tidning för att det lägger in alla målen som sker i Storvretas hemmamatcher på deras nätsida...

Klicka HÄR och scrolla neråt så kan ni se då Brorsan och Ställs Falun var i farten nere i Uppsala och vände å vann mot Storvreta :)



Nu blire nattmackan och sen bingen...

Sov gott..
/#33

Kommentarer
Postat av: Frida Stegeby

Man blir aldrig less av att titta på honom :)

2007-12-20 @ 13:12:14
URL: http://timearound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0