3 timmar innan nedsläpp..

Nu är det bara 3 timmar kvar tills domaren blåser i pipan och matchen på gammliahallen är igång.. Det var 2 veckor sen vi spelade match så jag hoppas att de andra i laget är lika spelsugen som jag är just nu!!

Sen vore det skoj om "långbyxefemman" fick till liret idag(trots att Tuomas är på resande fot), för det var faktiskt ett tag sen vi var bra nu...

men men ungefär vid 17 tiden så vet vi hur det gick idag...



Jag gillar Svenska filmer och såg en som heter Linas dagbok i veckan, det var nog den SÄMSTA Svenska film som jag sett på bra mycket länge... Ni som inte sett den behöver inte kasta bort 1 och halv timme av erat liv...



Förra helgen var vi nere i Ludvika med tjejerna och jag pratade om det klassiska barnprogrammet Joelbitar, men de var inte så många som visste vad jag pratade om... såhär kommer ett avsnitt från programmet :)





Pratade med Tuomas tidigare idag och han verkade inte klaga på sin tillvara där nere i värmen.. Även om han gärna hade varit hemma och spelat matcherna ihelgen... Han önskade oss lycka till!!



Näe dags och laga lite lunch... Blir makaroner med tacoköttfärs (som blev över sen i onsdags) MUMS...

Höres...
/#33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0